
Eshop – Πως να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και τι να αποφύγετε.
1) Σωστός σχεδιασμός του eshop
- Η αρχική σελίδα
- Τα προϊόντα κατηγοριοποιημένα
- Αναλυτική περιγραφή του κάθε προϊόντος
- Το καλάθι των αγορών
- Σελίδα πληρωμής
- Τρόποι αποστολής
- FAQ (Συχνές ερωτήσεις)
- Επικοινωνία
2) Ταχύτητα
3) Σχεδιασμός φιλικός σε κινητά τηλέφωνα & tablets (Mobile/Tablets Friendly)
Η χρήση κινητών τηλεφώνων και tablets παγκοσμίως έχει αυξηθεί κατακόρυφα. Όλοι πλέον χρησιμοποιούμε καθημερινά το κινητό μας για να ενημερωθούμε, να αναζητήσουμε πληροφορίες, για την εργασία μας, για τη διασκέδαση μας και για να πραγματοποιήσουμε αγορές!
Τα ποσοστά των χρηστών του internet που επισκέπτονται eshops από κινητό τηλέφωνο είναι τόσο μεγάλα (+70%), που δεν μπορούμε να αγνοήσουμε. Τα eshops επιβάλλεται να έχουν και mobile friendly σχεδιασμό.
4) Εξυπηρέτηση πελατών
Ικανοποιημένος πελάτης σημαίνει πιστός πελάτης. Η εμπειρία των πελατών όταν περιηγούνται στο eshop σας θα πρέπει να είναι ευχάριστη. Ευχαριστημένος πελάτης μεταφράζεται και σε αύξηση των πωλήσεων σας, δωρεάν διαφήμιση και όχι μόνο. Οι ευχαριστημένοι πελάτες αφήνουν θετικά σχόλια, το οποίο σημαίνει επιπλέον επισκεψιμότητα του eshop σας και ενδεχομένως επιπλέον αύξηση των πωλήσεων.
5) Προώθηση
Η κατάλληλη προώθηση στο σωστό χρόνο, μπορεί να φέρει εκπληκτικά αποτελέσματα και οφέλη για το eshop σας. Προσοχή όμως στις πληρωμένες διαφημίσεις, γιατί μπορεί αντί να απογειώσει τις πωλήσεις σας, να οδηγήσει την επιχείρηση σας να ξοδέψει άσκοπα χρήματα στην περίπτωση όπου η διαφήμιση δεν προωθηθεί με το σωστό τρόπο και το σωστό timing.
6) Facebook & Instagram
Η ενεργή παρουσία σας στα δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook & το Instagram βοηθάει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης σας, ενισχύει την επισκεψιμότητα του eshop σας. Με την ενεργοποίηση του Facebook & το Instagram Shop, δίνετε τη δυνατότητα στους πελάτες σας να προχωρήσουν σε αγορά άμεσα, απογειώνοντας τις πωλήσεις σας. Μέσω του eshop, σας δίνεται η δυνατότητα να παρακολουθείτε την πορεία των πωλήσεων, να βγάζετε στατιστικά στοιχεία και να ενημερώνεστε σχετικά με την απόδοση των δημοσιεύσεων σας.
Αποκτήστε μια πλήρη εικόνα όσον αφορά τη ζήτηση των προιόντων σας και προσαρμόστε ανάλογα τις δημοσιεύσεις και τις διαφημίσεις σας.
7) Upselling & Cross selling
Το Upselling είναι μια τεχνική όπου μπορείτε να εμφανίσετε στον υποψήφιο πελάτη σας, ένα παρόμοιο προϊόν πιο ακριβό από αυτό που αναζητούσε αρχικά ο πελάτης. Σε αυτή τη περίπτωση δίνετε την δυνατότητα στον πελάτη να επιλέξει, τονίζοντας τις διαφορές των δύο προϊόντων και δίνοντας έμφαση στο ακριβότερο, κάνοντας σαφές ότι με το ακριβότερο θα καλυφθούν καλύτερα οι ανάγκες του.
Το Cross selling είναι η τεχνική όπου εμφανίζονται διαφορετικά προϊόντα από αυτά που έχει επιλέξει ο πελάτης, τα οποία όμως, προσοχή, να είναι συμπληρωματικά προϊόντα και να μην έχουν μεγάλη διαφορά στη τιμή.
8) Κριτικές (Reviews)
Η πλειοψηφία των πελατών πριν προβεί σε οποιαδήποτε αγορά, πρώτα διαβάζουν τις κριτικές που έχουν γραφτεί κατά καιρούς για την επιχείρηση και έπειτα επιλέγουν εάν θα προχωρήσουν στην αγορά ή όχι του προϊόντος. Οι κριτικές δείχνουν την εμπιστοσύνη και την ικανοποίηση των πελατών σας προς την επιχείρηση σας. Περισσότερες θετικές κριτικές σημαίνει περισσότερες παραγγελίες για το eshop σας.
9) SEO
Ποια είναι τα λάθη που πρέπει να αποφύγετε
- Οι σελίδες του eshop να περιέχουν πολλές εικόνες και πληροφορίες. Keep it simple
- Τα προιόντα να μην είναι οργανωμένα και ο πελάτης να μη βρίσκει εύκολα αυτό που ψάχνει
- Να μην είναι ενημερωμένο το eshop όσον αφορά τη διαθεσιμότητα των προιόντων
- Τα έξοδα αποστολής να είναι ακριβά
- Η συνεργασία με αναξιόπιστες μεταφορικές
- Να είναι υποχρεωτική η εγγραφή του πελάτη στο eshop για να ολοκληρώσει την αγορά